luni, 2 martie 2015

Împart umbrela mea cu alţii atunci când plouă, iar dacă nu am umbrelă, împart ploaia.<3





Primavara in suflet, toamna afara.
Nu stiu in cate suflete a intrat primavara,dar in al meu sigur prinde radacini.Primavara frumoasa cu soarele,norii si ploile ei.Daca ieri am fost coplesita de soarele din sufletul meu,azi norii mi-au cam intunecat ziua.Gandurile mi s-au pierdut in picaturile de ploaie, am ratacit incontinuu prin mintea mea!
Si totusi ploaia nu spala doar strazi,ci si suflete.Suflete impovarate de dor,umbrite de persoane reci,suflete goale inundate de ploaie.Si totusi ploaia curata, vindeca,elibereaza.
Pe mine azi m-a eliberat de gandurile negative ce le-am adunat,si mi-a daruit ganduri noi.Ganduri care imi invadeaza mintea ca o furtuna de cuvinte.Cuvinte ca : "Mi-e dor!... Mi-as dori! As fi facut!"
.Imi apar in minte persoane care-mi lipsesc. Care s-au dus prea devreme. Prezenta lor m-ar fi facut sa ma simt mai bine dar absenta lor ma lasa muta! Cu totii pierdem persoane dragi in viata asta, si stim ca nicio lumanare sau rugaciune nu compenseaza faptul ca a ramas un gol in viata noastra in locul acelor persoane dragi.Ramane o amintire si o piatra rece de mormant! Dar viata trebuie sa continue si-n lipsa lor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu